¤ Smerokaz pod morjem…Kraljevica Home Reef

Kako malo je potrebno, da se iz izropanega podmorja ustvari zanimiva potapljaška lokacija je dokazal KPA Adria iz Kraljevice. Poleg barkače in Sv.Nikole, so fantje potopili tudi admiralsko sidro, ogromno ribetinu in smerokaz, ki na globini 10 metrov kaže pot do teh podvodnih znamenitosti. Nedelja je bila sončna, morje mirno in mi smo se odpravili v Kraljevico.

Kraljevica Home Reef, zjutraj

Kraljevica Home Reef, zjutraj


Na prvi potop sem vzela širokokotno Tokinu 10-17mm. Željko nas je pripravil na slabo vidljivost in nam natančno opisal lokacijo potopa. Smerokaz na 10m, riba na 23m, barka na 19-21m, Sv.Nikola na 16m in sidro na 11m globine. Vidljivost se slabšala z vsakim metrom globine. Vseeno smo v uri in pol potopa obredli vse znamenitosti, razen Nikole. Tega sem obiskala na drugem potopu. Ko sem imela 60mm makro objektiv, kar se vidi tudi na “kvaliteti” fotografije.

Na začetku drugega potopa sem poskušala najti polžka, ki sem ga zagledala pri prvem potopu (Dean je tedaj naredil par posnetkov in doma ugotovil, da je ta goli polž redek gost Jadranskega morja). Ostale fotografije so tako ali drugače zaznamovali požrešni in radovedni knezi. Na koncu potopa sem presenečeno zagledala na pesku eno ogromno gmoto, ki se počasi preoblikovala v hobotnico. Par sekund sva se gledala oči v oči. In potem je izginila v slabi vidljivosti. Jaz pa, po 113 minutah potopa, na površje.

Med potopi sem se malo zleknila na ležalnik. Rezultat je srbeča koža v barvah avstrijske države:-/

Leave a Reply

