¤ Razstava in predavanje v Biljah

Klubsko razstavo “Ribe v Jadranskem morju” smo postavili na ogled tudi v prostorih Doma krajanov Negovan Nemec v “mojih” Biljah. Za popestritev dogajanja sem pripravila tudi kratko predstavitev potapljanja in podvodne fotografije.
Takoj po tem sem dobila vabilo, da podobno zadevo pripravim tudi za učence OŠ Bilje. Z veseljem!
In tako smo z učenci prvega do petega razreda pripravili potapljaško opremo, se potopili, občudovali ribice in polžke, ubranili se pred napadom morskega psa…in glede na to, da smo si obljubili, da bomo zadevo še kdaj ponovili, sklepam, da smo vsi zeeelo uživali. Jaz sem sigurno!🙂


OŠ Bilje je ta teden dobila tudi NAJslovenskoUČITELJICO. To je simpatična in pridna Nives Zelenjak. Čestitam!

Leave a Reply

