¤ 1. Kup grada Rovinja…končno spet v morju

Pogled v logbook me zgrozi. V mesecu maju sem naredila en sam samcat potop. Groza. Dragi pa tolče še bolj hud rekord. Zaradi težav s kolenom, je zadnjič bil v morju enkrat v januarju.
Kar je bil razlog, da sva na rovinjski plaži z veseljem ugotavljala, da nisva pozabila nobeden kos potapljaške ali fotografske opreme. Vse je bilo tukaj. In kaj je najbolj pomembno…tukaj je bilo tudi – SONCEEEE!! Končno.
Rovinj pred klubom
V Rovinju so poskrbeli za novo tekmovalno kategorijo – narediti posnetek starega dela mesta v izvedbi pol-pol (najmanj pol posnetka mora biti pod gladino). Ostale dve kategorije so bile iz “železnega repertoarja” – riba in makro.


Pod gladino me presenetila slaba vidljivost. Kar sem po petih urah (dva potopa) prinesla na fotografski kartici je bolj zadovoljilo mene i moja modela (Robi in Brigita) kot sodnike. Nič zato. Druženje je, kot zmeraj, bilo na nivoju. In jaz sem bila v morju. Dovolj za zadovoljstvo🙂

Leave a Reply

