¤ Ordinanza 37/2011 ali …Ciao, Sistiana!

Narisal se je eden tistih sončnih dnevov okrog prvega maja. Burja je ponehala, oblaki so odšli na sever. Jaz pa sem mahnila proti jugu.
Pravilnik (ital. Ordinanza) 37/2011 določa obnašanje v in ob morju v času kopalne sezone, ki pa, žal, za Italiane (še posebej pa za Italianke ;-)) začne zelo hitro – 1.maja! To pomeni, da je tukaj, v Sesljanu, potapljačem dovoljen vhod v morje samo s skrajnega levega konca plaže. In da se ne smemo potapljati blizu obale s kopalci. Do podmornice Molc lahko pridemo po točno določenem “koridorju”. Podobna ureditev velja za vse večje, urejene plaže od Devina do Milj. In tako naj bi bilo vse do 30.septembra.
Sistiana mare
Ma vsa dobra volja, da se bom držala določil Ordinanze, se hitro izgubila v sesljanski megli. Vidljivost na sedmih metih globine je bila obupna. Hitro sem zavrgla misel, da bi šla globje. Tudi v tej globini je bilo vse polno drobnega življenja: konjički, babice, kozice, rakci…

Mirno morje in izdajalski mehurčki so točno določali mojo pozicijo kopalniškem mojstru. Ki je svojo jezo zaradi neupoštevanja Ordinanze še pred mojim izhodom iz morja stresel na Dragega. Uf!

Leave a Reply

