¤ Kleni kanalski kleni (391.potop)


Rahlo rosenje in temperature okrog ničle, nas niso ustavile. Sobotnji sonček (resda sramežljiv) nas je popeljal do Kanala ob Soči.
Čeprav je dostop v Sočo pri Kanalu zelo enostaven in navpične stene pod mostom obetajo zanimiv potop, je to bil moj prvi potop na tej lokaciji. Pogled z mosta je obetal vsaj 4-metrno vidljivost. Toka skorajda ni bilo zaznati.
Sonce je zgrelo zrak na 6stopinjC, ARSO je poročal o 3stopinjC “topli” Soči. Zaradi tega, prvič v tej zimski sezoni, nataknem tudi suhe potapljaške rokavice. In upam, da maresov Abyss ne bo izdahnil v tej ledenici:-/
Pogled pod gladino me je rahlo razočaral – mlečna vidljivost z ogromno suspenzije. Fante sem pustila naprej in sem si počasi ogledovala ogromne kamnite kopanje in nasmejane skalnate obraze. Kleni so kleno prenašali ta mraz in se ničkajzadovoljni umikali mojim bliskavicam. Tudi jaz nisem bila preveč zadovoljna, ko sem ugotovila, da se za posnetek mosta in mesta moram dvigniti na površino. Posnetki tudi samo en meter pod površjem so bili popolnoma neuporabni. No, vsaj sem malo zgrela obraz in pomahala dragemu, ki je bil tokrat suport samo na kopnem. Ko so mimo mene začeli žvrgoleti mehurčki, sem se ponovno potopila in dohitela fante. Po tričetrt ure potopa, smo skupaj izronili pred prazno plažico kanalskega kampa.
Sonce nas je še zmeraj čakalo. In dragi. Z vročim čajem. Paaaašee🙂

2 thoughts on “¤ Kleni kanalski kleni (391.potop)

Leave a Reply

