¤ Moj zadnji in moj prvi (385. in 386. potop)

Prejšnje leto je tržaški zaliv bil moja potapljaška top-lokacija.
Zaradi nakupa podvodne fotoopreme je odpadlo Rdeče morje, na dopust na Pag sem vzela kolo, avgust je bil pretopel, vikendi so bili deževni…
Sesljan pa je primeren za potop, ko sem sama ali v družbi, Grljan me zmeraj preseneti in pokaže, da ga (še) premalo poznam…in vse to dobre pol ure vožnje od doma.
Tako je bilo tudi zadnji teden v starem in prvi dan v novem letu.
Zadovoljno, srečno in veselo! (skladno z novoletnimi voščili :-))

Leave a Reply

