¤ Wreck Peltastis…v Pozejdonovem kraljestvu

V januarju 1968 je močna burja potopila grško tovorno ladjo Peltastis, med potapljaško druščino bolj znano pod imenom “Grk”. 60 metrov dolga ladja danes leži na pesku v bližini uvale Klimno pri otoku Krku. Obiskala sem jo že parkrat in sem zmeraj bila deležna slabe vidljivosti, ki je pogosta na del delu Jadrana. Tokrat pa je bilo drugače…

Že z gladine smo opazili vrh jambora. Kmalu smo zagledali tudi celotno ladjo. Ta izredna vidljivost me je dobila nepripravljeno in me oropala za boljše “panoramske” posnetke. In ker sta se moja sopotapljača, Kostja in Matjaž, držala dogovorjenega načrta poti, nisem imela dovolj časa za popravek napak. Čas je v teh globinah odmeren v sekundah in vsako zamujanje pomeni minuto več deko postanka. V 15oC mrzlem morju, v plavem…no, kaj bi pravila.
Po približno 40-ih minutah smo začeli dvig. Iz Grkove palube se naziral obris “naše” barke. Res enkratna vidljivost. Pozejdon je danes res bil milosten.


Več fotografij na moji PICASA GALERIJI
Več podatkov ladji na strani PELTASTIS

3 thoughts on “¤ Wreck Peltastis…v Pozejdonovem kraljestvu

  1. Zamenjal za topove??…mislis tiste na Plavniku?…tudi Topovi so lepa lokacija. pa tudi kaksna skarpena se najde🙂

  2. Tiste ja. Barka za grka bla polna, topovi pa so bili nepreveč impresivni, sva pa zašla malo globje med iskanjem izgubljene jahte … vodič je reku, da so topovi na 15m, našla sva jih na 25 … za jahto je rekel da je na okoli 47 … ni bilo dovolj zraka da bi jo zares našla. Pa vendar … potop🙂

Leave a Reply

