¤ DPPF Piran 2011…uživanje z razlogom

Prvi vikend v oktobru smo se zbrali pri Noriku v Piranu, naštimali potapljaško in fotografsko opremo in se za pet ur podali pod gladino piranskega akvatorija. Vse pod taktirko koleg iz DRM Ljubljana in v sklopu Državnega prvenstva v podvodni fotografiji (DPPF) in DRM Open.

Na prvi potop sem se opravila oborožena s 60mm makro objektivom. Robi je imel nalogo poiskati kakšnega polžka ali majhno ribico. Na globini 8 do 10 metro je ta naloga bila več kot lahka – na vejicah trdoživnjakov se trlo flabelin, peregrine so se sprehajale vsepovsod.
Kmalu sem preklinjala moj lahkoten donos do napol-polne jeklenke, zaradi katere sem morala na površje. Vzela sem Robertovo (spet!) napol-polno 10lirtco in se odpravila lovit gole polžke v čim boljši kader. Bah, tudi tamala jeklenka je bila prehitro prazna.
Tretji potop sem oprtala polno 18litrco in na Nikona dala širokokotni objektiv Tokina 10-17mm. Robi je imel tokrat nalogo modela. Na grebenu smo najdli jato mladih kavalov. In ful slabo vidljivost. Roke, ki so držale bliskavice, so se pokazale prekratke in na fotografijah je “snežilo”. Upala sem, da bo v množici nastalih fotografij, vsaj ena, ki so na zadovoljiv način ujela kavale, Roberta in čim manj “snežink”. Žal sem pozabila na white-balance in so fotografije bile preveč plavo obarvane in tako neskladne z dejanskim piranskim ambientom.
In ker se na takšnih splash-in tekmovanjih ne dovoli posegat v narejene fotografije, sem izbrala tri taboljše fotografije za kategorijo makro, riba in wide (ex-ambient). In upala na čimboljši rezultat.
Naslednji dan (nedelja) smo se tekmovalci spet zbrali v Piranu, tokrat pri Morski biološki postaji, kje so nas čakali rezultati sobotnjega tekmovanja in projekcija fotografij. In lahko iskreno čestitam kolegom, ki so z izrednimi fotografijami zasluženo zasedli “stopničke” – Kovačič, Verč in Mučič pri DSRLjih in Zurub, Mavrič in Zdešar pri kompaktih.
Moj “izplen” – 5.mesto v ambientu (hvala Robitu), 6. mesto v makro in 7. v ribi…skupno 6. mesto v konkurenci 28. udeležencev (12 DSRLjev).
Sebo in jaz pa smo našemu potapljaškemu klubu PK Mehurček prinesla tretje mesto v klubski konkurenci. Jes!
Reportaža in rezultati tudi na:
http://www.drm-drustvo.si/index.php?q=node/8295

Leave a Reply

