¤ V kraljestvu Povodnega Moža

Ko je Matjaž povedal, da je veliko zeleno oko Podpeškega jezera obrobljeno z lokvanji, nisem več dosti razmišljala. Pripravila sem potapljaško in foto opremo, prepričala Majo, da se mi pridruži (Dado je prispeval enkratno retro masko). Pred odhodom sem še enkrat pogledala na googlemaps, kje zavraga se nahaja to jezerce. In prebrala zadnji Snowblindov blog. Uf, danes se bova končno srečala “v živo”.

Z 10litrco na hrbtu in širokokotnim objektivom sem se odpravila v to kraško jezerce pod Krimom, premera 130 metrov in do sedaj izmerjene 51 metrov globine. Naš načrt za danes ni bil toliko drzen. Jaz sem bolj lovila v objektiv lokvanje in Majo, fantje pa so se podali v podvodno dvorano na dobrih 20 metrih globine.

Lokvanji so bili še zaprti, Povodnega Mož ni bilo doma…in mi smo po dobri uri blodenja po tej zamuljani, topli vodi, odšli raje na bolj prijazen teren – v bližnjo gostilno. Na pivo. Mrzzlo.🙂

Za vse potapljaške radovedneže, tukaj je Matjažev opis lokacije:
http://www.spz.si/trgovina/dokumenti%5C26%5C2%5C2011%5CPodpec_2904.pdf

2 thoughts on “¤ V kraljestvu Povodnega Moža

Leave a Reply

