¤ Ko se rakci objemaju (Fiesa, nočni potop)

V Fieso smo prišli v soboto zvečer. Plaža je bila že skoraj prazna. Morje se umirjalo. In obračalo na oseko. Idealni pogoji za nočni potop.
Nočni potopi imajo svoj čar. Tišina je pod gladino še bolj tiha kot ponavadi, mir je mirniji. Tedaj iz svojih skrivališč prilezejo živali, ki jih podnevi redko srečamo…Nočni potop pa zahteva od potapljača določeno pripravljenost. In veliko mero pozornosti. Pri nočnemu potopu ni mesta za nelagodje. Zaradi tega sem, še pred temo, naredila krajši potop, da bi preverila vidljivost in položaj ribiških mrež. Vidljivost je bila odlična, mrež nikjer. Me je pa, ovit okrog rumene žveplenjače, milo gledal RUMENI KONJIČEK. Jaz pa brez fotoaparataaaaa!! …Hitro sem se vrnila na obalu. Po Dejana in fotografsko opremo. V upanju, da me rumeni lepotec počaka.

V morje sva se odravila hitro po osmi uri. Na grebenu naju je pričakal ribji vrvež, katerega smo redko vajeni: jata črnik, skupine kavalov, salpe, fratri, vrane…Vse lepo in prav, ampak mene je vleklo proti mestu, kje sem prej srečala rumenega konjička. In, na moje veliko veselje, je mila živalica še zmeraj bila na istem mestu. Izravnana ob svoji rumeni gobi, fotogenična, kot da vabi na fotoshooting🙂
Bliskavice so bliskale, jaz sem lovila tapravo osvetlitev, kot…Ko sem bila prepričana, da sem naredila par dobrih posnetkov, sem se umaknila Dejanu. In se odpravila globje, na pesek. Svetloba moje luči je mamila k sebi drobne ribice, odkrivala živalice, skrite v pesku…Po poldrugi uri sva se obrnila nazaj, proti boji. Vrvež na grebenu se umiril. Črnike so se skrile med skale. Na varni razdalji so plavali samo tavečji kavali. Srečala sva še en potapljaški par. Pirke so jezno gledale. Vrane so že spale z odprtimi očmi. Rakci so se objemali…
Po 127 minut potopa sem tudi jaz bila potrebna toplega objema. Ura je bila že taprava.
Več slikic na moji PICASA GALERIJI

2 thoughts on “¤ Ko se rakci objemaju (Fiesa, nočni potop)

  1. ja, vidla :-)…hvala vseeno.
    fotkanje ponoči ni tolk zahtevno. mora pa bit prava oprema (luč, fokus-luč, bliskavice s pilotskimi lučmi…). ribe pa itak sam pridejo na luč. kot metulji :-))
    jaz sem tokrat vzela “univerzalni” objektiv 18-55mm. če bi vzela makro 60mm objektiv, bi slikice s konjičkom bile dooosti boljše, ma ne bi imela nobene ambientalne fotografije. kompromis, pač:-/

Leave a Reply

