¤ Kup Gavranić, IUPC Rovinj 2011

Takoj po povratku iz Rovinja mi je mrknil računalnik. Potem je mrknila tudi luna. Vikend mi je bilo škoda zapravit za računalnik. In tako, po dobrem tednu, se spominjam Rovinja in tekmovanja v podvodni fotografji na Brijunih.

Z Goriškega smo se v Rovinj v soboto ob 4.uri zjutraj odpravili Dejan, Pino, Robi (kot moj asistent in model :-)) in jaz. Ob pogledu na prepoln kombi potapljaške opreme, so se hrvaški cariniki samo porogljivo nasmehnili našem odgovoru, da gremo fotografirati pod vodo. In dvignili rampo…
Pri KPA (Klub za podvodne aktivnosti) Rovinj smo se razporedili na dve barki in že pred osmo uro sekali valove proti brijunskemu otočju. Prvi potop smo naredili pri otoku Sv.Jerolim. Travnati zalivček, v katerem smo sidrali, se počasi spuščal do globine 10 m in potem nadaljeval v steno. V useklinah se skrivala morska mačka, kakšen škarpoč, tudi škarpena. Makro scena je bila prepolna raznih golih polžkov, drobnih babic, sprehajalčkov…še dobro, da sem se odločila za makro 60mm objektiv in dodatno lečo.
Dan se prevesil v popoldan, mi smo se premaknili na drugo lokacijo (Rt Peneda, Veliki Brijun). Tokrat sem se potopila s širokokotno Tokino. Robi je ubogljivo plaval pred kamero, jaz sem lovila pravi kader, pravi val…
Podmorje je tukaj bolj razvejano kot pri Svetemu Jeromilu. Srečala sem jata salp, fratrov, crnj…drugi so videli tudi velikega morskega goloba, škarpeno…kovača! Jaz sem pa naletela na ogromnega morskega klobuka. Ki je zelo hvaležen fotomodel. Vse dokler ga moji mehurčki niso potisnili proti površju. Po dveh urah pod vodo, sem komaj čakala, da se zleknem na palubi naše Hrvatice (ime ladje, ki nas je pripeljala do Brijunov).
Izbira fotografij za tri tekmovalne kategorje (riba, makro in ambient), ni bila lahka. Izbrati kaj vsemvšečnega, ževidenega ali pokazati kaj novega?!… Na koncu sem (priznam!) reskirala. In na ocenjevanje poslala majhnega sprehajalčka, črno-belo grafiko morske zvezde in vesoljsko izvedbo morskega klobuka…
Naslednji dan smo se potopili na home-reefu KPA Rovinj. Zelo zanimiv akvatorij, poln življenja. Čas pod vodo je hitro minil in smo skoraj zamudili projekcijo in razglasitev zmagovalcev. Tokrat so to bili Volaj, Šolinc in Andres pri DSRL in Gasparič, Ferjan in Zurub pri kompaktih. Lepe fotke! Res.
Ma tudi moje niso slabe. Morski klobuk je doživel aplavz publike. Čeprav su mu sodniki dodelili malo točk. Bojda fotografija ne ustreza kategoriji “ambient”. V DSRL konkurenci sem končala na 8. mestu od 13. tekmovalcev. Skupno – zlata sredina….Razočarana?!…Niti najmanj… Dobro poglejte moje fotografije. In boste videli, zakaj🙂

Več fotografij je na moji PICASA GALERIJI


Enega zobatca smo vseeno prinesli domov. S svojim Olyjem C8080 ga je “poknil” Dejan. Čestitke!

Leave a Reply

