¤ Fiesa – do dna (349. potop in Dan potapljačev Slovenije)

Po 139 minutah pod vodo, sem se pridružila veseli množici potapljaških koleg in preživela nasmejano in prijazno soboto v Fiesi.

No, vseeno pa grem po vrsti…
Iz Gorice smo štartali (Dejan, Robi in jaz) bolj zgodaj. Da bi se izognili gneči na cestah, pri parkiranju in, kar je najpomembneje, gneči pod vodo😉. In da bi v celoti izkoristili to prekrasno soboto na morju. Naorožana z makro objektivom in 4+ lečo sem spet uživala na fieškemu grebenu. Ogromno drobnih ribic, tudi velikih kavalov, radovedne sipice, barviti morski polžki…U enemu trenutku je mojo pozornost pritegnila bela kepica, ki se počasi premikala po kamniti podlagi. Doma v Turkovi knjigi Pod gladino Mediterana berem, da je to Berthella ocellata (pikasti kepičar), polž, čigava majhna hišica je prekrita s plaščem. Zraste do 3 cm. Tisti “moj” je bil velik za dva, kar dokazuje tudi primerjava z mojo lečo.
Morje na tej globini (6-8m) ima že 17oC, tako da me ven tokrat ni nagnal mraz temveč zaloga zraka v moji 18-litrski jeklenki. Ki se po dobrih dveh urah potopa bližala minimumu.
Zunaj pa je že potekalo druženje, ki sliši na ime Dan potapljačev Slovenije. Znani obrazi. In nova poznanstva. Igre brez dna. In polni kozarci. Smeh.

slikice so na moji PICASA GALERIJI


Upam, da nobeden on teh kavalov ni končal na osti podvodnega lovca, ki se to jutro tudi smukal po podmorju Fiese.

4 thoughts on “¤ Fiesa – do dna (349. potop in Dan potapljačev Slovenije)

  1. Podvodni lovci bi (enako velja za nadvodne) morali skrbeti za uravnavanje ravnovesja v naravi. Ribolov naspoh pa se sprevrgel v podmorsko ropanje in uničevanje vsega kar leze in gre….rezultati so pa že vidni. ŽAL!!

Leave a Reply

