¤ Polž, polžek, kotač, kotaček (Fiesa, 333. potop)

Namesto v Kraljevico, kje so se zbrali udeleženci IUPC, sem mahnila proti Fiesi. Sončen dan, brez oblakov, brez vetra…uf, kje je pa morje?

No, morje smo našli😉. Vidljivost je dobra. Mogoče malo preveč suspenzije, kar pa me ne moti. Iščem drobcena bitja za jih ujet v 60mm makro objektiv. Morje se šele zbuja in naloga ni lahka. Potem pa …BUM!..zagledam malega belega 3-4 cm polžka (doma poiščem njegovo ime: beli perjaničar). Na ohišje dodam še +4 lečo. Ki mi še bolj prav pride, ko zagledam 1cm veliko rdečo pikico. Enako kot pri tabelemu, tudi tega polžka, pritlikavega rdečega perjaničarja, sem tokrat vidla prvič. Kar mi potrdi tudi Tom Turk, ki jih v svoji knjigi Pod gladino Mediterana označi za “razmeroma redko vrsto”. UUUAAUUU!
Po dobri uri se z Matjažem odpraviva na površino. Morje ima 9stopinjC in prsti me ne ubogajo več. Vseeno se po uri in pol premora, ponovno odpraviva v morje. Tokrat na levo stran fieškega grebena. Tu nas pričaka več ribic (crnje, vrane, kavali). Pozabavam se z velikim spirografom. Veliki polž potrpežljivo dovoli, da ga bliskam s vseh strani. Na povratku naletim še na eno redko živalcu – 3 cm velikega polža po imenu lavgerijev kotač.
Ni kaj, lepo je povedal mojster Borut: Objektiv je tvoje oko. Če daš makro objektiv, vidiš samo majhne objekte, ustrezne za makro posnetke….Ja, danes sem res gledala samo makro.
Preden smo zavili proti Gorici, smo se ustavili pri restavraciji Tomi, kje se odvijala Skupščina SPZa. Matjaž je prejel plaketo za zasluge pri izpolnjevanju potapljaškega atlasa. Jaz sem pa dobila rožico. Hvala, Mario🙂

2 thoughts on “¤ Polž, polžek, kotač, kotaček (Fiesa, 333. potop)

Leave a Reply

