¤ DRM OnLine – prvič v DSRL konkurenci !

Me, neee…ne si mislit, da sem pozabila. Kje pa! Kako naj pozabim na doseženo drugo mesto v kategoriji ambient, življenje in skupno v hudi mednarodni DSRL konkurenci. Če pa je vse podkrepljeno z bogatimi in uporabnimi nagradami (nikonov vrednostni bon, maresova škatla za potapljaško opremo), je poskrbljeno, da se bom še lep čas spominjala tega dosežka.

No, lepo po vrsti:
Pravila DRM OnLine tekmovanja dovoljujejo sodelovanje v obeh kategorijah (kompaktni in DSRL). In jaz sem izkoristila to možnost in poslala po dve fotografiji. Pri izbiri fotografij, nastalih s kompaktom, nisem imela dosti izbire. Zaradi prehoda na DSRL-tehniko, sem kompakt nosila pod vodo samo na UW-tekmovanjih. Z D90 pa sem večkrat zavila na Sočo ter v Fieso. Za kaj bolj “tropskega” mi je, zaradi nakupa nove opreme, zmanjkalo sredstev😉.
Ma vseeno je nastala kopica dobrih fotografij, iz katere sem (s Robertovo pomočjo) zbrala in poslala sliko ribic v morskem klobuku in Majo pod mostom pri soških Koritih. In nestrpno čakala rezultate…Ko sem jih prejela, sem bila popolnoma PAFFF!!…DRUGO mesto v obeh konkurencah in DRUGO mesto skupno (od 19 konkurentov) v kategoriji DSRLjev!
Prvo mesto je zasluženo odnesel Fabio Iardino, s prekrasno fotografijo sladkovodnega rakca iz jezerca Cornino, tretje pa simpatičen bodoči zdravnik Tjaž Ocepek. Prvo mesto pri kompaktih je pripadlo Mateju Oblaku, drugo Juretu Gaspariču in tretje (uf, to sem bila vesela) Lauri Vencelj.
Tukaj so moje fotografije:


…a ostale fotografije in več besed najdete na straneh DRM Ljubljana
LINK

One thought on “¤ DRM OnLine – prvič v DSRL konkurenci !

Leave a Reply

