¤ V iskanju pravega kota (Sesljan, Molch)

Morje ima 7 stopinj C. Jaz pa suho potapljaško Bare obleko😉.
In na kompasu že fiksiranu smer, ki me pripelje do malega Molcha.

Ker nisem bila prepričana, da me bo pod vodo pričakala dobra vidljivost, sem na aparat nataknila turistični objektiv 18-55mm. In naredila “nekaj vmes”:-/

Kot zmeraj, tudi tokrat me je morje pri Sesljanu prijetno presenetilo. Poleg morskih konjičkov, obrobljenih polžev perjaničarjev, me na sesljanskem pesku tokrat pričakal 10cm dolg morski črv lat. Thysanozoon brocchii (classis Polycladida – po besedah kolege in biologa Andree). Te črve se ponavadi videvala okrog Krka ali južneje.

Naslednji teden sem se ponovno odpravila v Sesljan. Tokrat s širokokotno tokino 10-17mm. Robi se ponudil, da me bo spremljal. Vidljivost je bila slabša kot prejšnji teden. Naredili smo par slikic pri Molchu. In mi je že kazal, da mu je mraz. Bužc, v mokri obleki res ni prejetno bit v vodi, ki se trmasto drži svojih 7-8 stopinj C.

Ko sem ga pospremila na površje, sem se ponovno vrnila do majhne podmornice, tokrat odločena, da bom domov prinesla fotografijo Molcha brez nadležnih delcev. V iskanju pravega kota snemanja, mi je malo nagajala ribiška mreža, ki je bila vržena tik do podmornice. Praktično se dotikala njenega repa.

Poskušala sem se premikati po sesljanskem podmorju in čim manj dvigati muljaste meglice. Fotoaparat je ubogal, bliskavice so sekale. Morala sem izenačiti moč slabše INON D2000 bliskavice in močnejše Z240 inonice. Rezultat je bil viden šele doma.
Namesto modela, sem poskušala uporabiti ta šopek spirografov. Žal je v vodi bilo že preveč delcev. In moji prsti so bili že preveč trdi od mraza. Po 50-ih minutah je treba nazaj. Na povratku me zamotijo sesljanske miniature. Ampak prsti ne ubogaju več in bliskavice so v nepravem položaju. Ma vseeno, za spomin…

Po 60 minutah sem spet na površju. Vremenarji so obljubljali jugo in oblake. Nič od tega. Še dobro😉
Več slikic na moji picasa galeriji
SESLJAN FEB 11
SESLJAN MOLCH

5 thoughts on “¤ V iskanju pravega kota (Sesljan, Molch)

  1. globina?…ce bi polozila roko na dno, bi bila 10 m. tako pa je 9,7-9,8 metrov max (pri podmornici). naprej pa itak ne hodim. ceprav sumim, da bi dosegla bistveno vecjo globino😉

  2. Za vse, ki še zmeraj niso najdli malega Molcha, so tukaj koordinate iz italijanske ordinance: 45°45,980´N, 13°37,902`E
    Cca. 90m od obale (če gledamo od tistih famoznih drugih vrat z desne-gledano iz morja), oziroma smer 230° do globine 9,5m. pa srečno:-/

Leave a Reply

