¤ Sladko je …fresh (jezerce Bordano, 326. potop)

Moj gležanj me ravno prav drži in brez bolečin (pod)nosi 10litrsko jeklenko. Ki pa je ravno prav za kakšen krajši in plitvejši potop. Po tednih (in mesecih) dežja pa je bolj problem najti ustrezno potapljaško lokacijo. In padla je ideja: Bordano! Matjaž je bil takoj ZA.
Tako sem morala že pred polnočjo zapustiti DPDSoča30letslavnostnižur, da sem, pripravljena in naspana, ob devetih zjutraj tisto drugo decembrsko nedeljo šibala proti Udinam. In naprej…Do majhnega jezerca pri mestecu Bordano.

Ko sem začela pripravljati opremo, se pokazalo, da nisem bila lih tako dooobro pripravljena. Na potop sem prišla brez maske. Buuu! Hvalabogu, da imam Matjaža. Ki ima dve maski🙂
Jezerce je bilo ovito z belo ledeno čipko, voda je imela 6 stopinj C. Ampak izjemna vidljivost je naredila, da sem hitro pozabila na mraz v prstih in veselo pritiskala na sprožilec. Žal sem kmalu ugotovila, da sem pri eni bliskavici izgubila kabelsko povezavo. Optično sproženje, zaradi sončne svetlobe, ni bilo zanesljivo. In ker za eksperimentiranje v tem mrazu nisem imela ne časa niti volje, sem izklopila tudi drugo bliskavico in uporabljala samo ambientalno svetlobo. Ki pa jo je, srečom, na teh 3-4 metrih globine bilo čisto dovolj.
Ena ura potopa je bila dovolj, da sva z Matjažem sva naredila krog po jezeru in se odpravila v strugo majhnega potočka. Matjaža je raziskovalni duh terjal naprej po strugi, ki ni presegala 1,5m globine, a jaz sem se vrnila v jezero. Naredit še par pol-pol posnetkov. In ven…dokler še čutim prste na rokah.


Pozor: Ob jezercu je tabla, ki prepoveduje kopanje. O potapljanju ni niti besedice. Zaenkrat😉
Več fotografij je na moji
PICASA GALERIJI

2 thoughts on “¤ Sladko je …fresh (jezerce Bordano, 326. potop)

  1. Melita hvala ti za slikce! Kar lpu si nepisala od velikonočnega. Prnas ni neke večje volje da bi kdo kaj napisou u cajtnk. bom drugč kar tebe prosu da damo kaj u Notranjske nov. Mi gremo na Krk pa na Plavnik 16.5.11. A bosta z dejanom kaj v bližini. Lp Cvar

Leave a Reply

