¤ Kdo je tukaj nor ?!

Bila sem vesela, ko je Marko razpisal potop v Sočo pri Kobaridu. Žal so vremenske napovedi kazale, da to ne bo izpeljivo. Zaradi tega sem spojila družinske obveznosti (Majin obisk pri ortodontu v Tolminu) in svoje veselje. In se včeraj odpravila z Robertom pod Most.
Da vidljivost v Soči ne bo dobra, je kazal že pogled z Mosta. Bah, če smo že tam…
Počasi smo se naštimali, vzeli s sabo novo Robertovo pridobitev – kompaktni Sony DCS-WX1 v Ikelite ohišju – in se odpravili v vodo.
Potapljanje v rečnemu toku je dokaj zahtevna zadeva. Plutke morajo biti dobro pričvrščene, maska pripeta, kakšen kilo svinca več je tudi potreben. Ko tukaj štartamo proti toku, je potop bolj podoben plazenju po rečnemu produ.
No, Robi je vpošteval vsa moja navodila in pridno bredel za mano. Ko sva se ustavila za kakšno skalo in lovila sapo v protitoku, so se njegove oči smejale od navdušenja nad srečanjem z velikim lipnjem ali elegantno postrvjo. Žal pa zaradi slabe vidljivosti, mostu ni bilo možno videti niti na treh metrih globine.
Ko je tok zaradi zožanja soteske postal premočen, sva se obrnila nazaj. In v 36 minuti potopa pokukala na površino. Robi se je šel gret na sonce. Jaz sem namesto potapljaške opreme vzela samo plavutke, Nikona s širokim objektivom in se odpravila po površini reke, pod Most. Odločena narediti par posnetkov. Kar s to fotografsko opremo zaradi močnega toka niti ni bilo tako enostavno. Ma, kje je volja je tudi moč…:-/
Pogled proti mostu je bil srhljiv: na ograji je stal mladenič in gledal dol. NORC!…ma ja ne misli skočiti!!…(vedla sem, da je pod mostom 6-7m globine. doma sem poizkala višino od mosta do vode: 22m!)…ja, skočil je!

BRAVO! SVAKA ČAST!! Hitro sva se zmenila, kako me lahko najde, da mu posredujem fotografije. In fant je že plezal po prej pripravljeni vrvi nazaj na most. Jaz pa nazaj s tokom (juuupiiii). No, ker je dan bil izjemno fotogeničen, se mi ni nikamor mudilo. V Soči sem ostala dokler je bilo prostora na 8GB kartici :-)…s premraženimi prstmi (potapljaški računalnik je kazal povprečno temperaturo vode – 11oC) ampak zadovoljna z dnevom.

Ma najboljše fotografije so nastale par centimetrov pod gladino. No, tudi to šteje, a ne?! ….:-)

2 thoughts on “¤ Kdo je tukaj nor ?!

Leave a Reply

