¤ Počitniška pohajanja – prvi kopalci v Fiesi

Da je spraševanje o podmorski vidljivosti čisto zapravljanje časa, smo se prepričali tokrat v Fiesi.

Ko smo prišli v Fieso, so se DRMevci že martničkali v bifeu. Navdušeni nad lepim potopom in dobro vidljivostjo. Tudi PLKajevci so že pospravljali opremo. Njihove besede o slabi vidljivosti smo pripisali razvajenem okusu obalnih Primorcev. No, kmalu smo se tudi sami odpravili v morje. Joj, groza, moj pogled se ustavil že po 2-3 metrih. Hitro sem montirala makro lečo in, čeprav je greben kipel od jat ribic, pozabila na ambientalne posnetke. Hvalabogu, tudi drobnih živalic je bilo v izobilju. Drobni morski polžki so začeli svoje ljubezenske pohode, babice so radovedno kukale iz svojih rezidenc v kamnih…
Makro lečo sem vseeno snela, ko sem zagledala tega ogromnega jastoga. Ubožec, bil je prevelik za to razpoko v steni. In lahko samo upam, da je pravočasno našel boljše skrivališče.
Po dveh urah potopa me je fiziološka potreba nagnala proti obali. Uf, komaj čakam obdobje mokrih oblek🙂

Leave a Reply

