¤ V dnevu, ko je Slovenija zbirala smeti…

…smo se zbrali mi, čakovečki letnik 1965. In ugotovili, da še zdaleč nismo za v staro šaro :-)).
Zbrali smo se in proslavili 30 let od konca osnovnošolskega šolanja.

Priznam, da sem do sedaj “prešpricala” 10 in 20-letnico. In sem sedaj, kot tele, gledala v to urejeno gospodo in nafrizirane dame. In se poskušala spomniti njihovih imen. Ma kaj imen – nekaterih obrazov nisem (s)poznala! No, nisem bila edina, ki sem imela te probleme. Srečom, zbiranje smo začeli z razredno uro in kratko predstavitvijo vsakega posebej. In napetost je počasi nestajala z obrazov. Vzdušje je bilo vse bolj sproščeno. In po obveznem fotografiranju ter preselitvi v bližnji hotel Park, je dokončno “popustilo”.
Smeh, objemi, ples, klepet, smeh, ples…(ob dveh po polnoči smo zbirali denar in tako prepričali bend, da podaljša špil še za dve uri in kakšno minutko čez)…sončni vzhod smo pričakali na Mobenzu na kavi, potem zbudili Zlatkovo ženo, ki nam je prijazno (uf, svaka čast!) postregla z zaseko, mesom iz tiblice (tünke)…A Zlatko je za ta čas odpiral novo buteljo vina. In mi nismo imeli nič proti. :-))
Ja, dober letnik ta – 1965!

Isto noč (17.4.) je na moj blog priromal 10.000-iti obiskovalec. Lepo ga pozdravljam. Enako kot tudi vse tiste, ki ste od lanskega avgusta (ko sem se prvič vpisala na wordpress.com) brali te moje strani in pregledovali fotografije. HVALA VAM ZA POZORNOST IN VABLJENI SPET. IN SPET!

Leave a Reply

