¤ Dva krat ura in četrt…in še zmeraj premalo (DC Kostrena, up to 280.)

Velikonočna sobota. Za potico in šunko je čas tudi ko dežuje. Sončne dneve pa je treba izkoristiti za druge, nič manj prijetne stvari. Za Vido, Dejana in mene je to bil obisk diving centra Kostrena.

DC Kostrena premore simpatičen home-reef, ki je tudi to soboto bil vadbeni poligon za premnoge italijanske tech-diverje. In ko sem jaz sopihala pod težo svoje 18litrce, so ti fantje prihajali iz morja oprtani s 15litrskimi biboti. Svaka čast!
Temperatura morja še zmeraj niha med 9o in 10oC. Življenja v globini ni toliko kot jeseni, ko smo zadnjič bili tukaj. Priložnosti za fotografiranje je vseeno dovolj. Jata salp, drobni sprehajalčki, glavači…drobcene stražne kozice na zlatni morski vetrnici…Čeprav je vidljivost odlična, Dejan zahteva, da se držimo skupaj. To mi parkrat tudi nazočno ukaže z zgovornim gibom rok.
V enem trenutku me Vida pocuka za roko in pokaže na pesek. Iz peska so štrlele oči. Ogromne. In jezen gobec. Pesek pa je skrival cca 30cm telo. To je bilo prvič, da sem videla ribo zvezdogleda “v živo”. Kasneje smo naleteli še na par primerkov, vse na globini, ki ni presegala 10m.
Pri DC Kostrena smo naredili dva potopa. Vmes so nam napolnili jeklenke. Tuši so bili topli, WCji čisti, opremo smo po potopu oprano spakirali v avto. Za vse to “udobje” je vsak od nas odštel 20 EUR. Preveč?! …no, meni se ne zdi.

One thought on “¤ Dva krat ura in četrt…in še zmeraj premalo (DC Kostrena, up to 280.)

Leave a Reply

