¤ Miramare, mehurčki, morje…mehurčasti gološkrgar !

Čeprav je izgledalo, da bomo to nedeljo uživali v adrenalinskih vožnjah motorističnih navdušencev na motokrosu v vrtojbenski javi, so se zadeve obrnile v čisto drugo smer. Dovolj je bilo, da mi je Dragi poslal sporočilo: Pakiraj opremo! Gremo v Miramar!…in…preden so fantje iz Gas Vrtejba začeli pobirati vstopnino, smo mi že dihali komprimiran zrak v podmorju gradu Miramare pri Trstu.
http://www.riservamarinamiramare.it/


V tem majhnem akvatoriju se nahajajo morske vrste, ki so redke (kot npr. morska narcisa) ali pa jih sploh ni na drugih delih Jadrana. Čeprav sem to vedela, sem ostala presenečena nad najdbo tega mehurčastega polžka Janolusa. Še bolj pa se mi je smejalo doma, ko sem boljše pogledala fotografijo in v njenem zgornjem desnem kotu zagledala drobčkanega tribarvnega polžka perjaničarja….aaaaa!!!

2 thoughts on “¤ Miramare, mehurčki, morje…mehurčasti gološkrgar !

    • oj, Snow, jutri naredimo desant na Molcha v Sesljanu. a greš zraven??…odhod iz Nove Gorice cca. 16.ura.

Leave a Reply

