¤ DRM Online 2010 – ne, ni mi ratalo

Ja, mogoče bi zaradi prirojene sramežljivosti lahko rekla, da mi je ratalo. Ma mi ni. Tokrat res ne. Tisto, ker sem naredila, je bil rezultat premišljenega dela, ogromno posnetega materiala in dobrega poznavanja zmožnosti moje fotografske opreme. No, pa tudi malo sreče je bilo vmes🙂
Skratka, posnela sem te dve fotografiji in jih poslala na natečaj DRM Online…

…in je po parih tednih prispel mail z naslednjo vsebino:

Lep pozdrav Melita Bubek!
Sporočamo vam, da ste na letošnjem natečaju DRM OnLine 09/10 dosegli naslednje uvrstitve: 1. mesto Kompakt “Podvodni ambient”, 2. mesto Kompakt “Podvodno življenje” in 1. mesto Skupno
Reportaža, galerija in ostale uvrstitve bodo na voljo na domači strani DRM Ljubljana. Podelitev nagrad in projekcija fotografij bo potekala v petek 26.2.10 v prostorih DRM Ljubljana – Stegne 35, 1000 Ljubljana ob 20:30.
Prisrčne čestitke!

Več sem prebrala na straneh
DRM LJUBLJANA
in bila navdušena, ker je “moj” Vintgar sodniška trojka Furlan, Čok, Voje posebej izpostavila z naslednjimi besedami:
Med slikami iz kompaktnih kamer nas je vse tri ocenjevalce najbolj očaral tehnično in kompozicijsko perfektni sladkovodni ambientalni posnetek pol-pol. Posnetki pol-pol so bili do sedaj predvsem domena DSLR kamer z velikimi kupolami, pričujoča slika pa je očitno pomaknila bariero digitalne kompaktne podvodne fotografije za stopničko višje!

Uauuu, kako bo šele ko dam moj Nikon D90 v podvodno hiško ?!😉

8 thoughts on “¤ DRM Online 2010 – ne, ni mi ratalo

  1. Zahvaljujem se Borutu, Brankotu, Darijanu, Sebotu in Tei, Markotu in Heleni, Mariotu, Sašotu, Simonu, Daliborju, Tunkotu, Štefanu, Marinotu, Borisu, Matjažu, Vidi, Kostji, sestri Dunji, moji Petri, tudi tebi Snowblind…(uf, sigurno sem koga pozabila, ma hvala tudi tistim :-)) …in nenazadnje Dejanu, ki ste pohvalili moje delo in mi tako dali veliko spodbudo tudi za naprej. HVALA!!

  2. Ojla,
    No, da te tudi jaz malo pozdravim in obenem čestitam (sicer malo z zamudo) za čudovito fotografijo (tudi druga se ne heca) in osvojeno prvo mesto. Samo tako naprej …

    lp,domi

Leave a Reply

