¤ Pino s Krasa, vse najboljše!

In ko sem že mislila, da se bo moja teža vrnila na tisto pred novoletnimi prazniki :-)), je prišlo prijazno povabilo s Krasa:
Kolega iz DPD Soča, Pino, vabi na praznovanje 40.rojstnega dne. Žur bo v Gorjanskem na Krasu.

K vragu in kile! Ponedeljkov za začetek hujšanja bo še nešteto. Pino pa ima 40 let samo enkrat. GREMO!

Žuri na Krasu so zmeraj nekaj izrednega. Tudi ta ni bil izjema: pršut na kavaletu, dva šemprepjenota (za belo in črno), mize polne domačih sladkarij…Riki zadolžen za muzko, Tomo in …(sori, ime sem pozabila, vem pa da nikoli nisem jedla boljših čevapčičev)

pri grilji, Silvija, ki je …ma kaj bi pravila…vse je laufalo 100 na uro.

In smo se naklepetali, se nasmejali…plesali, da so že noge bolele. Ob polnoči so ugasnili luči. In prinesli torto.

Kaj si je Pino zaželel, ko je pihnil svečke, ne vem, vem pa, da smo mu vsi od srca zapeli tisto “vsenajboljšezateeeeeeeee!”. Hvalabogu, da je vsebina šemprepjenotov opogumila tudi naše fante, ki so se nam pridružili na plesišču. Uf, že dolgo nisem toliko plesala…Potem je Pino vzel kitaro. In smo zapeli. Tiste naše…tastare….tadobre…

…in upam, da nam domačini niso zamerili, ker nam se ni in ni mudilo domov.

No, priznam, da pot od Gorjanskega do Gorice čez Občine in Prosek, ni prav uobičajena. Ma ta noč na Krasu je bila v vseh pogledih izredna. Zakaj ne bi bila tudi pot nazaj?! :-))

4 thoughts on “¤ Pino s Krasa, vse najboljše!

    • joj, jaz sem pa mislila, da so ta dan v Gorjancih bili vsi “njegovi”.
      oj, mojca, posredovala sem Pinotu tvoj mail. verjamem, da bo tudi on vesel tega srečanja.
      lp
      melita

Leave a Reply

