¤ Božični poljub

Leto je spet mimo in jaz sem samo upala, da se nam za božično-novoletne praznike posmeje sonce in dovoli, da se odpravimo v jezero Cornino.

O jezercu sem že pisala na blogu 11.marca09, tako da mi bo zdaj prišparano z naštevanjem faktografskih podatkov. In, hvalabogu, od tedaj se nič ni spremenilo.
Na božični dan je Soča divljala kot že doolgo ne, Vipava pa tudi ni hotela ostati “zadaj”. Naslednji dan smo vozili mimo sivega Tagliamenta, prepričani, da bo potapljaška oprema ostala nedotaknjena. A jezerce Cornino nas je spet presenetilo. Že z obale je bil viden angel na globini 6 metrov, pod njim je valovalo mehko zelenilo.
In kmalu me je objela ta turkizna lepota, ki se tokrat odločila, da mi razkrije vse svoje čare. Rakci so mahali v pozdrav, pod skalo je počivala ogromna postrv, drobne ribice so dovolile, da se jim popolnoma približam. Angel je dvigal roko v pozdrav, sveta družina je bila objeta pod skalo. In jaz sem imela dovolj časa, da se naužijem te božične pravljice. In, kot zmeraj, poskušam narediti najboljše posnetke, ki bodo nadaljevali pripoved o tem biseru pod hribom Monteprat.

Leave a Reply

