¤ sneg je pobelil tudi…

…Primorsko.


priznam, da ne maram sneg. za mene je najlepši sneg, tisti na razglednicah. to soboto sem načrtovala na božični potop v Vipavo pri Renčah. tudi tašči sem obljubila, da jo pridemo pogledat…
da ne bo vse šlo kot sem planirala, se pokazalo že v petek, ko sem letela v Tolmin po tamalega, ki je zakuhal na 39. vročina ni popustila niti po litrih čaja (ja, mama, tudi čaj s čebulo in medom sem mu dala, ma ni pomagalo :-/) in parih lekadolih. kvečjemu, tudi jaz sem začela pokašljavati in me špika v prsih. potem pa smo se v soboto zbudili s snegom. in groznim mrazom. minus 8…brrrrr

kar je pomenilo, da se tudi to leto ne bom potopila v Vipavo. vsaj za božični potop, ne. vseeno sem pozdravila klapu, naredila par fotk…pozneje so mi pravili, da je Vipava imela 4oC, dobro vidljivost. in jato somov. pršut so (spet) najdli Rakovci. bravo, pršutosledci :-)!
jaz sem pa tekla po Petro. v Italiji imajo pouk tudi ob sobotah. potem pa do Majine šole, ki je gostila festival palačink in tropskega sadja. pri vhodu ogromna “smrečica” iz banan. na vrhu, namesto zvezde, ananas. dobra ideja ob nepravem času. in vremenu. uf, kako bi zdaj bila kje v tropih🙂
no, vzele smo par palačink za “zs sabo” (za našega bolnika) in hitro domov. v toplo.
ta vikend se še naš muc držal hiše. zakaj se ne bi še jaz. tudi to (kdaj-pa-kdaj) paše…frrrrrrrrr

Leave a Reply

