¤ Fiesa, klobuk dol

Mah, to soboto sem si spet izmislila eno šutasto škužo (ne bomo je niti pisala :-)), da sem lahko skočila v morje.

Sonček je mukoma kukal skozi oblake, na fieški plaži ni bilo žive duše. Maja in Anja sta mi pomagale znositi opremo do obale. In ko je zadrga na mojem hrbtu bila zaprta, sta se še one odpravile do Pirana. Jaz pa v morje.
Uf, kakšen mir tudi pod vodno gladino. Tudi dobra vidljivost. Na grbenu jata crnj, velike pirke in teritorialne usnače. Kavalov nisem vidla. Oborožena z makro lečami, iščem polžke. Le mikroskopsko mali trikolor in drobčkan modro-beli polžek lezeta po travi. Oba sta premajhna za mojo makro opremo. Enako kot je fieški zaliv premajhen za par vrš, ki strašijo na dnu. Malo naprej srečam jastoga na sprehodu. Presenečena, ker se jastogi ponavadi po dnevi skrivaju v svojih luknjah.
In potem še večje presenečenje: ogromen morski klobuk. Približeval se mi je čisto počasi, kot ogromna bela vesoljska ladja. V teh trenutkih hvalim edino prednost, ki jo imajo kompakti pred DSRLi pri podvodnem fotografiranju, a to je možnost hitre menjave z makro na široki kot snemanja. In iščem sonce in pravo svetlobo, v katero bom zajela ta čudež narave. Ki pa se ne zmeni za moje napore, moledovanja…preklinjanja…temveč se elegantno, deloma s pomočjo mojih mehurčkov izdihanega zraka, odpravi proti površini. In jaz nimam druge izbire, kot da ga, s pogledom malega Nemota, en čas potrpežljivo čakam na dnu (mogoče se vrne) in potem se odpravim naprej. Proti obali. Še kratek deko-postanek in ven. Za zimski potop je 121 minut več kot dovolj. No, hujšega mraza pa res ni. Morje je celo za 2oC topleje kot zrak.
Na morju, prav nad fieškim grebenom, mali čolniček. Ribiči. Upam, da tudi oni danes niso vidli kavalov.

4 thoughts on “¤ Fiesa, klobuk dol

  1. 121 minut? A maš bibe, al nosiš sabo stage flašo? Al maš mičkena pluča🙂 ?

    Oprosti, če sm pozabil, ampak pri kateri organizaciji si delala izpit?

    Fotke so pa krasne🙂 sploh prva.

  2. za takšne potope vzamem 18 litrsko jeklenko. na začetku potopa je imela 180 barov. ven sem prišla z 60 barov. največja globina 8,2 metra, največ časa sem se bila na 4-6 metrov globine….kar pomeni, nič takega ni :-))
    potapljaški izpit sem delala po CMASu. zakaj vprašaš?
    hvala za komentar.
    lp
    melita

  3. Okej, jasno, sm meu u mislih večje globine🙂 … vprašam, ker nihče ne oglašuje solo-tauhanja … vsi (PADI, SSI, NAUI, IANTD, …) nekak pravijo vedno z buddyjem … mene pa navdušuje tudi, da bi lahko sam kam lazu … CMAS sm pa jz dosegu srebrnega delfinčka, ko sm biu mali🙂 moj prvi izpit. Potem sm pa nadaljeval pri PADIju …

Leave a Reply

