¤ Sesljanski konjički (267. potop)

To nedeljo nisem dovolila, da bi me oblaki (za)držali doma. Jaz sem vzela 10 litersko bombolo, Canon v novem ohišju, makro leče, fleš in suhu obleko. Maja je vzela knjigo. Lyra ni imela nič proti, ko sem zaupila: AVTO!….in smo se odpravile. In vedla sem, da me danes morje ne bo razočaralo.

Nad Sesljanom so oblaki brisali črto med morjem in nebom. Morje je bilo mirno, kot olje. Upanje za dobro vidljivost. In res. Podmorje na levi sesljanski plaži (desna je zaprta, zaklenjena) me pričakalo z vidljvostjo 4-6m in temperaturo 14oC. Konjički so radovedno kukali iza skal, ribice so bežale, polžov obrobljenih perjaničarjev je bilo izredno veliko. In ena ura pod gladino je minila kot tren.


Vida, upoštevala sem tvoj za nasvet za slačenje obleke. ZAKON! Ko se naslednjič srečava, jaz častim!😉

3 thoughts on “¤ Sesljanski konjički (267. potop)

  1. Krasne slike🙂 … kakšno suho obleko imaš in kje polniš flašo? … res dobre slike.
    Tebe, kot podvodno fotografinjo bo morda zanimalo, v sredo je okoli osmih v Kamniku potapljaški večer v spomin Dejana Šarmana, ki je umrl pred nekaj meseci v izviru Cetine. Če te zanimajo detajli mi piši na mejl … ciao!

    • hvala za komentar. in vabilo.
      jeklenko filam v klubu ali pri lokalnih gasilcih.
      suha obleka je od firme Bare. iz komprimiranega neoprema. z zadrgo na hrbtu, lateks manšetami in všitimi čevljčki. spodaj dam…no, nadaljevanje po meilu :-))

Leave a Reply

