¤ Vesela novica

Čeprav sem že bila na pol poti do postelje, mi vrag (?!) ni dal miru. In zdaj sem tukaj, ker moram z vami podeliti to veselo novico.

Maxi Jena je zmagaalaaa! Pri gradu Miramare smo spremljali zadnji obrat okrog boje in zmagovalni pohod proti cilju. Pri Piazza Unita smo bili, ko so sirene tulile in tako napovedovale prispetje zmagovalca v tržaško luko. In potem smo se odpravili proti Fiesi. In…tam sem zvedla, da sem…

…zmagaaaalaaaa!!
Na državnem prvenstvu v podvodni fotografiji sem zasedla 1. mesto v kategoriji ljubitelji (kompakti).

Evo, pa sem povedala. Zdaj pa spat. Jutri pa kaj več. In slikice.

:-))

7 thoughts on “¤ Vesela novica

Leave a Reply

