¤ Z vetrom v hrbet in boke

Kolaz-jadranje

kormorani so že greli svoja krila na jutranjem soncu in galebi so zasedli še proste rdeče-bele (leve) in zeleno-bele (desne) kole, mimo katerih je Goran zapeljal 24-čevljsko jadrnico na poti iz majhne marine Villaggio del Pescatore. Goran razlaga zakaj so tokrat rdeči na naši desni in zeleni na levi strani. no, že vem…prejšnje leto sem naredila izpit za voditelja čolna. tudi Barcolano spremljam že več let. danes pa mi je končno uspelo prit na tapravo jadrnico. priznam, da sem od navdušenja nad idejo, da bom motala štrike in obračala vinč prejšnjo noč bolj slabo spala.

in zdaj sem tukaj – na valovih tržaškega zaliva – in trdno verjamem, da je bog morja spet stopil na mojo stran, umiril nočno burjo, odgnal jugo in znižal valove. naša majhna posadka (Goran, Dejan in jaz) je brez problema zajadrala proti Trstu, menjavala smer, plula z vetrom v premc, krmo in boke.
kako je izgledalo, ko smo s polnimi jedri pripluli v sesljansko pristanišče, tam 3-4 krat zamenjali smer in elegantno zapluli nazaj na odprto, kje smo odprli “metuljčka”, znajo povedati naključni sprehajalci. verjamem, da je bilo spektakularnooooo.
še par menjav, ko smo popustili malo ali popustili nič (fantje že vejo, o čem govorim :-))…in povratek v marino. rdeče-zeleni koli so tokrat na tapravi strani. jaz pa čutim bolečine v mišicah in dlani imam rdeče (še dobro, da je Sebo predlagal, da vzamem kolesarske rokavice). v glavi pa želja, da zadevo čimprej ponovimo.

upam, da letošnjo Barcolano zadnjič spremljam z obale😉
_____
ostale slikice na:
http://picasaweb.google.si/melita.itak/JadranjePoTrzaskemuZalivuZGoranomNDMornik

Leave a Reply

