¤ Velikonočni potop pri Rakih – 2009

Na mizah na parkirišču ob Jezeru (namenoma z veliko črko, ker si to edinstveno presihajoče jezero to resnično zasluži) so nas pričakali pirhi, kuhana šunka in hren, kot se za ta čas spodobi.Rakovci (DPD Rak) so se spet potrudili.

Priznam, da sploh ne bi opazila, da se duhovnik ne drži dogovorjenega urnika, če ne bi začel svojo mašo takole: Priznam, da sem pozen, ker sem pozabil na vas. Ampak zagotavljam vam, dragi potapljači, da Bog zmeraj misli na vas…

Upam, da si božji predstavnik s temi svojimi besedami ni vzel preširokih kompetenc, ma temni oblaki, ki so se valjali nad nami že cel dopoldan, so postali še bolj težki, sonce je vse redkeje pokukalo skozi. In ko je duhovnik poškropil našo opremo, se lotil malo bolj prepričljivo škropit tudi Vsevišnji.

In tako smo se z dvojnim blagoslovom odpravili v vodo. Prejšnje leto je Jezero premoglo komaj 3-4oC. Tokrat me temperatura Jezera sploh ni skrbela. Ponosno sem se peštala v mojo Novo Suho Obleko🙂. In potem…šok!! Jezero je imelo 15oC. Priznam, da sem prvo pomislila, da sem pritisnila narobe gumb, da mi potapljaški računalnik kaže narobe. Potem sem se sprijaznila, da mi je enako “mrzlo” kot kolegi v mokri obleki in nadaljevala potop. Eno uro.

V Jezero smo se spustili pri mostu in nadaljevali po strugi, ki je bila polna kalam podobnih rastlin. Rib nismo srečali (razen te raspadajoče ščuke).

Bilo pa je vse polno polžev, črvov, raznih vodnih bolh in žuželk, ki so pridno nagrizale korenine, tovorile hrano. Ogromno življenja, dobro vidnega šele čez makro lečo mojega fotoaparata.

Še dobro, da je bilo tako, ker je vidljivost bila zelo slaba – manj kot 2 metra. Tako da sva, s kolegom, “obdelovala” vsak svoj mikro svet, svojega polžka. Vsako tolko sem pogledala v njegovo smer. OK, mehurčki so še zmeraj tam. In nadaljevala s fotografiranjem.

Čeprav je v jeklenki bilo še ogroooomno zraka (moja globina ni presegla 4 metre), je trebalo po eni uri končati potop. Zunaj so nas čakali prijazni domačini. In golaž (in še kaj :-)) v ribiški koči. Ma kaj ko so polžki tako lepo pozirali.

No, bo treba kmalu spet dol.  Ker to jezero je…in ga …ni!

One thought on “¤ Velikonočni potop pri Rakih – 2009

  1. Ja Bravo!! Si se pa izkazala. Jaz sem malo na netu pa sm šele zdaj opazu tvoj članek. Zelo lepe fotke. Če te zanima bomo v Planinski jami organizirali Foto safari nekje v Avgustu. Javi se mi na 041 564-606. Pozdravi Dejana! Lp Cvar

Leave a Reply

