¤ tastari so povedali: zadnjič je bilo leta 26

Bilje, 30.marec 2009

Bilje, 30.marec 2009

V soboto zvečer je začelo. Deževati. Kot so napovedali.

Deževalo je tudi v nedeljo. Kot so napovedali. Priznam, da mi je pasal ta dež. Ker ga že dolgo ni bilo. Mogoče tudi zaradi tega, ker mi je dal super škužo za bit na miru, doma, na kavču. Brez slabe vesti sem lahko lenuharila cel dan.

Zunaj pa dež, dež, dež…

V ponedeljek zbujanje (eno uro prej…uf) z radijskimi novicami o poplavah. Vipava poplavja. Ceste so zaprte. Omenjajo Renče, Miren, Bilje…Bilje??!!…čak malo, pa to je moja vas!!

Skratka, fajn nas je zalilo.

Vseeno sem šla v službo. Bolj počasi in po prevoznih cestah.

Dopoldan se dež ustavil, posijalo je sonce. Že na poti domov sem naredila par posnetkov. Potem pa tekla domov po ustrezno obutev. In spet v akcijo.

Tastari pravijo, da so takšne poplave nazadnje bile leta 1926!

Bilje, hiša pri mostu

Bilje, hiša pri mostu

Miren, most

Miren, most

Miren, Kogojeva hiša

Miren, Kogojeva hiša

Miren

Miren

Miren

Miren

Miren

Miren

Bilje

Bilje

Orehovlje

Orehovlje

Miren, breskov nasad

Miren, breskov nasad

Bilje

Bilje

V Biljah je najslabše odnesla tista hiša pri mostu. V Mirnu je bilo škode dosti, dosti več. Upam, da se ljudska solidarnost ne bo potuhnila tako hitro, kot Vipava. Le-ta je danes bila krotka in lenobna, kot je ponavadi.

In sonce je spet sijalo…

Leave a Reply

