¤ Podmornica Molch, Sistiana (slov. Sesljan)

Majhna podmornica tipa Molch (dolžine 10,8 m, širine 1,8 m) je ena od številnih (2.500 ?!) podmornic tega tipa, ki jih je hitlerjeva armada poslala v evropska morja konec leta 1944. Sprejela je enega podmorničarja in je bila namenjena za diverzantske akcije.
Predpostavlja se, da so sesljansko podmornico potopili nemški vojaki, ko so v maju 1945 leta zapuščali bližnjo pomorsko vojaško bazo.
Čeprav se Molch nahaja približno 100m od obale, je izkanje te podmornice pogosto pravi potapljaško-orijentacijski podvig. Zaradi vidljivosti, seveda.

Tokrat sem imela srečo. Na pesku sem najdla belo vrv, za katero sem predpostavljala, da ni sama sebi namen. In res – pripeljala me je do …MOLCHa!!!

Prvo sem naredila par posnetkov. Z bliskavico. In potem brez nje. Obupna vidljivost. Posnetki polni lebdečih delcev. Še enkrat – obup! Zaradi tega sem tokrat uporabila funkcijo snemanja filma na mojem Canonu G9 (priznam, da se te funkcije redko spomnim) in nastal je ta film.

Morate vedeti, da je to nedeljo bil potapljaški žur na sesljanski plaži. Očitno, da so žuristi prej bili v morju. Kolegam hvala za vrvico, manj pa gre zahvala za vidljivost, katero so pustili za sabo.

Uživajte v filmu🙂

MOLCH

11 thoughts on “¤ Podmornica Molch, Sistiana (slov. Sesljan)

  1. Melita zelo vzpodbudno. Na ta način potapljača kar spomniš, da je osnovno pač iti v vodo. Vem kako je z slikanjem v kalni vodi, zato pa so kompakti zakon saj ti dajo tudi možnost snemanja filmčkov.
    Mimogrede zelo zanimiv blog. Pa ob priliki naloži še kaj.
    Se vidimo!

  2. Melita šeenkrat čestitke. Bil bi vesel če podaš še koordinate k jih ne najdem. Preko poletja bomo kar nekaj cajta v Ankaranu pa bi to pogledal. Lahko pa se tut kaj zmenmo. Lp Cvar

  3. mene pa zanima ali lahko izvedemo potop v lastni režiji in s kakšnim dovoljenjem……..našel sem različne obrazložitve (da je prepovedano, samo s posebnim dovoljenjem kapetanije in podobno )
    Hvala za odgovor

    • Za potop na Molch v Sesljanu ni potrebno posebno dovoljenje. Le doooobra vidljivost. In malo sreče🙂
      Edino kar nas potapljače trenutno omejuje je prepoved potapljanja z obale (urejenih kopališč) v obdobju od 1.7. do 1.9. od 7. do 19. ure (kar pomeni, da so nočni potopi možni. Druga zadeva pa je vidljivost, ki je poleti dosti slabša kot po zimi. Ma po zimi je…brrrrr

Leave a Reply

