¤ Moja nova oblekica

Ko pomislim na agenta 007,  Jamesa Bonda, je prva scena, ki mi padne na pamet, tista ko Bond pride iz vode v polni potapljaški opremi, le-to sname, odpne zadrgo potapljaške obleke, jo sleče in se v svečani obleki in z metuljčkom okrog vrata takoj odpravi na žur. Dol padeš!!

Še pred enim letom (ko sem kupovala polsuho potapljaško obleko) sem zatrjevala, da me suha obleka NE ZANIMA. Konec koncev, poleti se potapljamo, pozimi smučamo, a ne?!

Prejšnja zima je bila zelena. Letošnja zima je zelo radodarna do alpskih smučarjev, nam tekačem tukaj na Primorskem pa trda prede.  Lokve so brez snega, Črni Vrh je brez teptalnika…Moje smučke so to sezono vidle sneg samo enkrat. Hudo!

Prav nasprotno je pri potapljaški opremi, kateri sem dodala eno 10-litrsko jeklenko. Le-ta zadošča za enourni potop v Fiesi ali Sesljanu. Pripravna je tudi za Sočo ali kakšno jezero. Tako, da te kratke zimske dneve (beri:sobota, nedelja) lahko izkoristim za rekreaciju, ki je skregana z letnim časom: potapljanje.

No, naj skrajšam, čeprav mi je polsuha potapljaška obleka zagotovila dokaj znosen potop tudi na 3oC (Cerkniško jezero), pravljica se konča, ko se treba preleviti v “civilna” oblačila. Zaradi tega sem se odločila za nakup suhe potapljaške obleke.

In mi je končno uspelo!! Imam luštkano BARE CD4 Pro Dry oblekico, rdeče črne barve, lateks na rokavih, neopren okrog vratu, čevljčki, zadrga zadaj (no, to ni lih pripravno v primeru nuje zaradi fizioloških potreb, ma…)

Takoj, ko sem je prinesla domov, sem se speštala noter. Bila sem navdušena, ko sem vidla, kako je ta BARE kroj lepo sprejel renesansne obline mojega telesa. Večji hudič pa je bil, se spraviti ven. Pravzaprav, spraviti ven glavo. Dragi je zavrnil moje prošnje za pomoč pod škužo, da bom to morala itak zmeraj delati sama. Pomagali mi bodo samo pri zadrgi….

Po parih poskusih (čez brado pa zadaj, čez nos pa še malo zadaj, pa tisto zadaj ne gre, ker je premalo placa za prste, pa nazaj čez nos dol, pa spet od zadaj, pa spet gor čez nos, da sem se skoraj zadušila…tisti, ki imajo suho obleko, vejo o čem govorim ;-)), sem prosila dragega, da se zgubi, ker me samo dekoncentrira s svojim navodili.

In na koncu mi je ratalo. Ni ga čez gvišno, sem si rekla, in vajo potem ponovila še parkrat.

Danes sem že bila z novo obleko v morju. Pri Sesljanu. V vodi sem bila eno uro, najdla sem podmornico (no, priznam, da mi je pri tem pomagala bela vrvica :-)) in ogromno morskih konjičkov. Morje je še zmeraj pod 10oC. Ma mene sploh ni zeblo. Tudi pozneje, ko sem prišla ven, nisem rabila zmrzovati ter se naskrivaj preslačiti pred zvedavimi pogledi popoldanskih sprehajalcev.

Watch out, Bond, I’m comming!!

3 thoughts on “¤ Moja nova oblekica

  1. Kok supr! Tut gledam za opremo … pa bi rabu eno suho obleko. Če se ne motim se cena tvoje giblje okoli €1000? Suhe so draga zadeva, ja. Kaj pa podobleka? Si kupila kaj ali uzameš trenerko dol in je uredu? Oblekca je prov huda na pogled drugač🙂 In ja … Bond je itak divemaster😉

  2. uf, škoda da nisi bil to soboto v Novi Gorici na sejmu rabljene potapljaške opreme. prodajali so zelo dobre rabljene suhe obleke za zmerno ceno…poglej kaj na forumih ali bolhi, ebayu…lahko prešparaš več kot pol cene😉

    podobleke zaenkrat nimam. no, pomembno je da stvar “diha” in zaradi tega je ena bombažna trenirka čist primerna. in toople nogavice.

    uživaj
    melita

  3. Mja rabljeno. Bi se zanimal za to, če bi meu sploh šanse kej dobit zase😆 … sm dost nesorazmeren. Pač če grem po standardni lestvici velikosti padem pod XXXL po višini, ampak pol bi mi bla obleka kot balon. Tko, da bom moral najbž dat narest po meri, kar pride začuda samo 100€ dražje.

    Men se tudi zdi podobleka mal nepotrebna zaenkrat.🙂

Leave a Reply

