¤ DRM online 08/09 – REZULTATI

rak koščak, Lago di Cornino

rak koščak, Lago di Cornino

Blue Brush, Korčula

Blue Brush, Korčula

To so fotografije, katere sem poslala na natečaj DRM Online 08/09.

In rezultati?!

Ko sem bila v Marsa Shagri, sem prejela mail. Pošiljatelj DRM Online piše:

Lep pozdrav Melita B.
 
Znani so rezultati 2. spletnega natečaja podvodne fotografije DRM OnLine 08/09.
 
Z veseljem vam sporočamo, da ste dosegli naslednje uvrstitve:
 
3. mesto Podvodno življenje
3. mesto Skupno
 
Vabimo vas, da se udeležite zaključne projekcije fotografij, ki bo potekala 5.3.09 v prostorih DRM Ljubljana in kjer boste lahko prejeli svojo nagrado.

Še enkrat hvala lepa za sodelovanje na natečaju.
 
Lep pozdrav!

UUUUUAAAAUUUUU!!

Srečna in vesela. Še posebej, ko sem prebrala, kakšne so nagrade za to uvrstitev: potapljaški vikend v Sveti Marini pri Ruditu iz Easydiverja, knjiga Sprehodi pod morjem ter (!!) monografija Boruta Furlana Tihi svetovi.

http://www.borutfurlan.com/avtor/tihi.html

Prekrasna knjiga, katero sem po tihem pričakovala kot rojstnodnevno darilo že od njenega izida. In zdaj sem jo dobila. S posvetilom avtorja!!…uf, srečna “ka malo dite”.

Borut, hvala za knjigo, ki me s svojim tekstom in fotografijami popolnoma potegnila vase. Kot morje.

 

Borut Furlan, DPPF Piran 2007

Borut Furlan, DPPF Piran 2007

4 thoughts on “¤ DRM online 08/09 – REZULTATI

  1. Bravo! Čestitam tudi jaz, čeprav verjamem, da ti to ne pomeni toliko kot mejl o rezultatih, ki si ga objavila🙂
    Zanimivo je gledati fotografije iz podvodnega sveta. Predvsem zato, ker so zelo drugačne, zelo lepe in tako zelo redko naletimo nanje …
    Uspešno fotografiranje še naprej!🙂
    lp

  2. Kandela, vesela sem vsakega maila.
    Na netu je ogromno podvodnih fotografij. Dosti jih je tudi izredno dobrih. Mogoče je manj opisov podvodnih lokacij – to je tisto, kar mi potapljači pogrešamo.
    lp
    melita

  3. Svaka čast! Mislim, da sm biu tam na korčuli, samo, da pogoji niso bili ravno taki. Je to tista jama z vhodom nekje -25m globoko z odprtim stropom, pa prideš vn na tak plato? Drgač je pa cela stvar postavljena na eno steno k se spušča do nekje -60m ?

  4. Korčula, še posebej jugo-zahodni del, je polna takšnih in podobnih jam. Res so najlepše tiste, ki dovolijo soncu, da pride v njih. Igra svetlobe je nekaj fenomenalnega. Žal to leto na KOrčuli nismo vidli veliko življenja pa so slike dokaj “puste”. Vidljivost pa je bila res enkratna.

Leave a Reply

