¤ Rdeče morje – prvič

rdečemorski reef

rdečemorski reef

Priznam, da sem nocoj slabo spala. Čeprav so potovalke že pripravljene, računalnik spakiran, fotoaparati s polnimi baterijami. Zunaj je -5. Slana. Mi pa čez slabih 20ur letimo za Marsa Alam. Kje je +25. Afriška zima. :-))

Prejšnje leto sem se prvič potapljala v Egiptu. To so bile potapljaške počitnice za potapljaške norce: en teden na barki (brez stopiti na trda tla) štirje potopi na dan…od rifa do rifa, vsakič na drugi lokaciji.

Čeprav nam je naš egiptovski dive-master Ahmed vsakič pred potopom opisal in narisal, kaj nas na kateri lokaciji čaka, kaj bomo videli, srečali (potopljena ladja, koralni stebri, koralni vrtovi, tuneli, živalski svet…), sem se vsakič počutila kot majhen otrok, katerega je mati pripeljala v ogromno samoposrežno trgovino. Dala mu je par evrov v roko in mu rekla: TO JE ZATE! KUPI SI KAJ LEPEGA!…In zdaj ta otrok teka od police do police, pa vzame eno igračo. Potem se obrne in vidi še lepšo. Ko jo hoče vzeti, je že tukaj ena, še lepša…HUDO! Najraje bi jokal…Na koncu vzame eno igračo. In že na poti domov ve, da ni vzel tisto najboljšo, najlepšo, tisto tapravo.

Tudi jaz sem tako “tekala” s fotoaparatom od skata do murene, od koralnega stebra do ribjega vrtinca…In sem domov prinesla ooogrooomno fotografij. Ma tiste prave lepote rdečemorskega podvodnega življenja mi ni uspelo posneti.

Zaradi tega se vračam. Danas s avtom do Dunaja. Potem na letalo za Marsa Alam. Tokrat me ne čaka ladja. Grem v Red Sea Diving Safari kamp na obali Rdečega morja. Bungalovi in home-reef. Neomejeno potapljanja. Čutim, kako mi telo že trepeta v prijetnem pričakovanju. Česa??…pokažem, ko se vrnem😉

Do tedaj pa – par slikic posnetih prejšnje leto.

5 thoughts on “¤ Rdeče morje – prvič

  1. Pozdravljena,

    tudi jaz sem med tistimi, ki nas je podvodno fotkanje čisto “odneslo”. Ravno sem v nabavi nove opreme in planiram obisk Red Sea Diving Safari, da malo pretestiramo nove pridobitve.🙂

    A mi lahko na kratko opišeš kako ste se imeli, cene, potopi(ali res drži tisto o neomejenem tauhanju na house reef-u?).Skratka vsaka informacija bo dobrodošla.

    Hvala in lep sončen pozdrav iz MB,
    Sergej

  2. včeraj mi je končno uspelo zložiti (zapeči,sortirati, označiti) vse fotke, ki so nastale na februarskem diving safariju. tako, da bo kmalu (ta teden?!) tudi blog na to temo.
    ma kaj ko je takoooo lepo vreme, pa se za računalnik vsedem šele poozno zvečer (službeno sedanje za računalnik tukaj ne šteje ;-))

    Sergej, vse kaj si bral in slišal o Red Sea Diving Safari je RES!!

Leave a Reply

