¤ zaljubljenost je nerealen odnos

zvecer sva gledala film. no, jaz sem gledala. ti si zaspal. zjutraj si se opravičeval, da si bil utrujen. nič zato. potem sva pojedla zajtrk. petelinji. paše.

skuhal si kofe. uf, kako je dišalo. in rekel, da ti je zmanjkalo cigaret. da jih greš iskati. da se takoj vrneš. in si odšel. še prej pa si me poljubil. paše.

popoldan si poklical. mami pomagaš prestaviti pohištvo. ne veš, kdaj bosta končala. bodi priden, sem odvrnila in nadaljevala s pospravljanjem. tipična sobota.

to večer sva bila dogovorjena, da greva ven. jaz sem pripravljena. čakam. ne bom te klicala. nima smisla motiti mamo. ti že veš, da sva dogovorjena. ti veš, da te čakam. gledam film. grem spat. sama.

naslednji dan, zvečer, vidim zamujen klic. tvoj. ne bom klicala nazaj. pozno je že. jutri je treba v službo. čakam mail. nič. prenosnik si sigurno pustil v pisarni. ne bi bilo prvič.

dan potem…hvala bogu, da sem zasuta z delom. nimam časa niti za sebe. ..mogoče pa to delam namerno. lažje je to, kot misliti nate, na naju. tvoj avto je na parkirišču. kje si?! nimam moči, da bi te poklicala. prevečkrat je telefon zvonil v prazno. prevečkrat so moji maili ostajali brez odgovora. nimam več moči…

potem pa…srečava se na isti mail-listi, na istem web-forumu. mogoče tudi na koncertu. lažje bi bilo če se ne bi…ma, to je prokletstvo majhnega mesta.

po enem letu, ali prej, si se vrnil v mojo spalnico. ne kličeš se enako. tudi ne dišiš enako, kot prej. ljubiva se, zaljubljena, starejša…pametnejša?!

za konec: mislili boste, da je to moja zgodba…no, naj vam bo. lahko je tudi vaša. no, naj mi bo…:-)

….

(Sana Čoderl, v Bonbonu, prilogi Primorskih novic, 10.02.2009 :…LJUBEZEN je realen odnos, ZALJUBLJENOST pa vključuje mehanizem projekcije, kar pomeni, da partnerja vidimo takšnega, kot ga želimo videti, in ne takšnega, kot dejansko je. Zaradi tega je zaljubljenost nerealen odnos…V tem smislu zaljubljenost pravzaprav sploh ni usmerjena na drugega človeka, ampak je usmerjena na naše fantazije o njem. Zato je zaljubljenost bolj odnos s samim samo kot pa s partnerjem…)

3 thoughts on “¤ zaljubljenost je nerealen odnos

  1. Ne strinjam se čisto s tem, zaljubljenost je že odnos do drugega človeka, ne do sebe, a je še polna pričakovanj, tudi takih, ki se nikoli ne bodo uresničila. Ljubezen ostane kljub temu in najde dosegljive reči.

Leave a Reply

