¤ današnji ponedeljek je bio dooolg…december pa je bil prekratek

NOVICA DNEVA:˝…19. januar je najbolj nesrečen dan v letu, menijo psihologi. Na današnji ponedeljek ljudje čutijo vpliv finančne krize, saj zaradi nakupovanja v veselem decembru, primanjkuje denarja, v mrzlem januarju pa se začenjajo še prehladna obolenja in gripa, piše Telegraph. Ponedeljek je že tako nepriljubljen med ljudmi, saj je vikenda konec in treba je poprijeti za delo, prav tako pa je šele sredina meseca in do naslednje plače je še kar nekaj časa…˝

ko berem takšne “novice”, sem srečna, da mi časopisov ne treba več kupovati. na internetu se dobi vse.

ne moreš pa kupiti čas. le-ta mirno gre mimo tebe. in lahko samo upaš, da ga ujameš, izkoristiš, prežvečiš…na najboljši mogoči način. in da ti ostane po tem dober okus v ustih.

uf, ko se spomnim prejšnjega decembra.

prvo polovico decembra je deževalo, kot da bi narava hotela oprati vse neumnosti, katere smo ljudje trosili okoli. tako ali drugače.

zaradi tega nisem mogla v morje. tudi 18. božičnega potopa v Renčah se nisem udeležila.

bila sem pa zraven, ko je Tunko prinesel iz motne in mrrrzle Vipave betonski model pršuta in ga menjal za tapravega. Rakovci, svaka čast!

z Majo sem bila na Krasu in se spet prepričala, da je na Krasu res KRASNO!

z Robertom pa smo mahnili na drugo stran.  na Sabotin. zadnjič sem bila gor, ko je tam gor bil napis, ki je bil viden vse do Bilj. in naprej.  tudi projekt kot je “Sabotin, pot miru” ne more poplakniti grenkobo, ki se mi zliva po grlu, ko grem mimo razmetanih kamnov. NAŠ TITO.

kolege potapljači iz Trsta so nas povabili na projekcijo podvodnih filmov iz Antiba. čeprav je dokumentarec o povodnih konjih bil nekaj enkratnega, so se me bolj dotaknile podvodne jaslice blizu ponterosa. Trst res postaja urejeno srednjeevropsko mesto, v katerega z veseljem popeljem vsakega .

in tako sem (da ujamemo predbožično ponudbo na stojnicah) hitro potem popeljala tja tudi Petro in Nono. ma ta dan je piiihalo tako kot samo burja lahko piha. že dolgo mi ni bilo tako mrzlo. tako mrzlo, da smo na prvi stojnici kupili kape, popili vroči čaj in kapučino. naredili par fotk. in nas je odpihalo proti domu. brrrrrr

medtem so začele počitnice. in tamala sta odpotovala z očetom do Barcelone. a jaz sem si vzela celi dan za pohajanje. in tako sva se na božični dan odpravila na Sorico. s tekaškimi smučmi. in bilo je ssssuper (sonce, sneg, smučanje, smeh).

na koncu ne smem pozabiti (uf, kako naj!!) na Lago di Cornino. ma to je posebna zgodba. že povem.

zaenkrat smo fotke.

in tako je prišlo Novo leto 2009.

joj, še dobro, da je ponedeljek mimo. treba je it spat. kdo ve, kakšen bo torek. morebiti zaspan…uaaaaa

4 thoughts on “¤ današnji ponedeljek je bio dooolg…december pa je bil prekratek

  1. uau…
    tista slika od maje, k drži cerje je res lepa:D
    sej jo lahko uzamem, ne?
    magari nrdi watermark, d lahko pole dam na facebook

  2. ja čas odraščanja, točno tako, pa vseeno ko ste skupaj se imate lepo, saj slikce povedo vse, kar tako naprej

Leave a Reply

