¤ Sesljan, to nedeljo (205.potop/11.1.09)

včeraj sem bila na morju. Sesljan, sonce, 14oC zunanja temperatura, rahla burja, ogromno sprehajalcev….nedelja.

jaz sem pa morala obiskati morje. hitro oblačenje, kontrola opreme, 10lit jeklenka in…sem že noter. hitro me zalije mrrrrzlo morje. računalnik kaže 7oC…brrr.

dokaj dobra vidljivost. in mir. samo redke ribice švignejo hitro v svoja zaklonišča. poiščem babico pri mreži. ni je. okrog spirografa ovit morski konjiček. sramežljivo gleda. naredim par posnetkov in plavam naprej.

veternice je prav lepo bohotijo na produ. iščem kozice. nikjer nobene.škoda, ker sem zaradi teh majhnih kozic s srčkom na ritki pravzaprav naredila ta izlet v morje.

po tričetrt ure potopa me že pošteno zebe v prste na rokah. komaj stiskam na sprožilec kamere.

in potem zagledam ta rakovski par. opazujeta me, zadaj za kamni. OBJETA. njihove velike oči radovedno strmijo vame. uf, kako je bilo lahko delati bližnje posnetke brez te dodatne bliskavice na dolgi roki. zdaj samo upam, da me bodo rakci počakali, dokler jaz ne najdem pravo linjo, po kateri bo svetloba prišla do njihovega objema. zdi se mi, da se že rahlo nasmihata moji nerodnosti in čakata potrpežljivo. objeta.

in ko mi končno uspe. in ko to potrdim še z enim posnetkom (ni ga čez gvišno), se odpravim naprej. ven. na sonce.

uf, kako si mi manjkal. tam, na plaži. veter je hitro posušil moje lase. sonce je počasi šlo za obzorje. jaz pa domov.

midva sva tudi raka, a ne?!…:-))

7 thoughts on “¤ Sesljan, to nedeljo (205.potop/11.1.09)

  1. se strinjam. tudi sama sem navdušena nad njihovo eleganco.
    pravzaprav so morski konjički “krivi” za moje potapljanje. ma o tem več v enem od naslednjih blogov.
    lp
    melita

  2. Pozdravljeni.Zanima me,kje so prepovedane lokacije za potope v Sesljanu?Sem slišal,da ne pustijo povsod se potapljat, a ne vem ne kdo ne kje. Mi lahko kdo pove,kje so te točke,baje, da so visoke kazni,zato bi rad vedel za te lokacije.Najlepša hvala,se vidimo Tadej

  3. Potapljanje v Sesljanu je omejeno v obdobju kopalne sezone (1. junija do 30. septembra).
    Pred vsakim poletjem trzaska kapetanija poskrbi za natancno regulativo obnasanja na in ob morju. Pocakajmo do maja naslednje leto, ko bodo zunaj novi predpisi.
    Medtem ti želim mirno morje in prijetne potope, tudi v Sesljanu. Pa ne pozabit na boju, “lulčka”, nož, potapljaške dokumente….(to je obvezno tudi, ko ni plavalna sezona).

Leave a Reply

