¤ najtežje je začeti…

…in zaradi tega se spet obračam k morju. konec koncev, v morju se je vse začelo. pravijo.

in tako, medtem ko čakam, da me dragi reši zamudnega branja navodil in prvih nastavitev v izgradnji tega mojega blogastega sveta, bom jaz zbirala moje slikice, nastale večinoma v morju

priznam: od časa, ko sem začela fotografirati podmorje, suhozemno fotografiranje prepuščam drugim. no, mogoče kakšen posnetek s hribov. mogoče zaradi tega, ker me vzvalovana pokrajina spominja na…morje.

3 thoughts on “¤ najtežje je začeti…

Leave a Reply

